menü
2014. Július 31.

Újra van magyar BURGER KING® reklám

Május 12-én indul a BURGER KING® új kampánya, a tévében látható 20 másodperces reklámszpot mellett és közterületi hirdetésekkel, éttermi és digitális megjelenésekkel is találkozhatunk.

- Miért döntöttetek úgy, hogy újra lesz hazai kommunikációja a márkának?

- Ha magyarországi kommunikációs céljainkhoz megfelelő nemzetközi anyagot találunk szívesen használjuk (pl. NAPI BK MENU film). A Junior WHOPPER® esetében ilyen anyag nem állt rendelkezésre, ezért döntöttünk saját fejlesztés mellett.

A magyarországi gyorséttermi piac alacsonyabb árú szegmensében nagyon jelentős a sajtburger értékesítés. Ez a termékünk azonban túl kevés lehetőséget ad a BURGER KING® megkülönböztetésre.

Gondoltunk egy nagyot és cégünk leg-ikonikusabb márkájának a kistestvérét a Junior WHOPPER® -t vetettük be a fiatal és/vagy alacsonyabb elkölthető jövedelemmel rendelkező célcsoport meghódítására.

- Mi a márkaüzenet és miért ezt a márkapozicionálási irányt választottátok?

- A BURGER KING® kommunikációs stratégiáját, már több, mint egy éve „Az íz mindenek felett.” márka szlogen fémjelzi. Minden amit teszünk azt tükrözi, hogy mi egy burger szakértő cég vagyunk és célunk, hogy mindig jobbat adjunk a vendégeinknek, mint a versenytársaink.

A Junior WHOPPER® kampány is ennek a stratégiának a jegyében készült. Igyekszünk „feljebb húzni” a piac olcsóbb szegmensét is a minőségi, kiváló termékek irányába.

- Miért az lett a film kreatív koncepciója, ami?

- A kampányunk racionális mondanivalója, hogy elérhetővé tesszük a Junior WHOPPER® - t egy elképesztően izgalmas 350 Ft-os áron. Ez egyébként 43% árengedmény a szendvics esetében !!!

Emocionális szinten azt kommunikálja a film, hogy most akár mindenki kettőt is vehet egyszerre és megoszthatja az élményt azokkal akik számára a legfontosabbak.

- Mi volt a fejlesztési folyamatban a legnehezebb munkafázis?

- Nem tudnék ilyet mondani. A kreatív ügynökségünk, az E-Content Solutions csapatának, nagyon rövid idő alatt egy kiváló kreatív koncepciót és produkciós stábot sikerült összekovácsolnia. Mindössze egy nap alatt sikerült leforgatnunk a filmet és elvégezni a fotózási munkákat is.

Az egyetlen nehézség az időjárás volt. A forgatás hetében egyetlen nap volt mikor nem esett és kellőképpen napos idő volt. Az égiek is mellénk álltak…

- Milyen felületeken fut majd a kampány?

- Tévében, közterületen – óriásplakátokon, citylightokon, éttermi külső és belső felületeken, valamint a digitális térben.

- Hány és milyen hullámai lesznek? Mettől meddig tartanak? Milyen termékakciók kísérik majd a kampányt? Milyen pr-aktivitások társulnak hozzá?

- A kampány Május 12.-én indul. Több támogatási hullámot is tervezünk. Egyenlőre tömegkommunikációs médiák vannak a fókuszban és nem tervezünk PR támogatással.

Az alkotók

Megbízó: BURGER KING® (Fusion Befektetési Zrt)

Kreatívügynökség: E-Content Solutions (www.econtent.hu)

Kreatívigazgató: Sallai Gábor

Ügyfélkapcsolati vezető: Szetei Kata

Rendező: Szabó Gergely Zoltán

Operatőr: Bernáth Milán

Food Stylist: Petrovics György

Zeneszerző: Reményi László

Smink/fodrászat: Paulovics Andrea (SminkSzoba)

Forrás: kreativ.hu

Írj nekünk


*Kötelező kitölteni
*Kötelező kitölteni
*Kötelező kitölteni
CAPTCHA Image

[ Másik kép ]





Központi cím


Cím
1066 Budapest Oktogon tér 1.


E-mail
fusion(kukac)fusionrt.hu


Kövess minket!