Valmar King Challenge

JÁTÉKSZABÁLYZAT

Valmar King Challenge nyereményjáték – Burger King

Hivatalos Részvételi- és Játékszabályzata

1. A nyereményjáték szervezője

A Fusion Befektetési Zrt. (székhelye: 1061 Budapest, Oktogon tér 1.; Cégjegyzékszám: 01-10-041582 a Fővárosi Törvényszék nyilvántartásában; továbbiakban: “Szervező”) által szervezett és a Spice Communication Kft. (székhelye: 1022 Detrekő utca 12.; cg.: 01-09-729714 a Fővárosi Törvényszék nyilvántartásában vezetve; a továbbiakban a “Lebonyolító”) által lebonyolított nyereményjátékban (továbbiakban: “Játék”) kizárólag azon 16. életévüket betöltött, kizárás alá nem eső, magyar állampolgárságú természetes személyek vehetnek részt, (továbbiakban: “Játékos”), akik a Játék időtartama alatt, a jelen Részvételi- és Játékszabályzatban (a továbbiakban a “Játékszabályzat”) rögzítetteket betartják, az abban rögzítetteknek eleget tesznek, valamint a Játék és annak Szervezőjének céljait és szellemiségét magukra nézve kötelezőnek fogadják el.

A Játékban való részvétel a jelen hivatalos Játékszabályzat automatikus elfogadását jelenti.

A Játékban való részvétellel a Játékos a regisztráció és esetleges kérdések során megadandó személyes adatait (vezetéknév, keresztnév, lakcím, telefonszám, e-mail cím) helyesen és a valóságnak megfelelő módon köteles megadni és egyben hozzájárul azok Játék céljaihoz kötött kezeléséhez, megőrzéséhez az Adatkezelési tájékoztatóban (BURGER KING® Hungary) foglaltak szerint. A Játék során a Szervező mint adatkezelő és a Lebonyolító mint adatfeldolgozó jár el. 

Lebonyolító, mint a Szervező megbízottja jár el a Játék során, mely tevékenységek kapcsán kizárólag a Szervező utasítása alapján jár el. A Játékszabályzatban a Szervező által végrehajtandóként megjelölt bármely cselekmény – így különösen a nyertes Játékosok kisorsolása és kiértesítése, kapcsolattartás a Játékosokkal, panaszkezelés stb. – elvégzésére a Lebonyolító is jogosult, mely cselekmény a Szervező eljárásának felel meg. A Lebonyolító nem felel a nyereményekkel kapcsolatos bármely panasz, hiba vagy adókötelezettség kezeléséért, teljesítéséért.

2. Kik vehetnek részt a Játékban?

2.1 A Játékban részt vehet minden, 16. életévét betöltött, magyar lakcímmel rendelkező, a 2.2. pontban meghatározott személyek körébe nem eső természetes személy (a továbbiakban: „Játékos„), aki rendelkezik Instagram és / vagy TikTok felhasználói profillal vagy a Játék tartama alatt regisztrál egy TikTok / Instagram profilt, mely platformon nyilvános elérésű profiljáról a 4.3. pont szerinti feltételeknek megfelelő saját videóját vagy fotóját (a továbbiakban a „Pályázat”) jelen Játékszabályzatnak megfelelően megosztja.

2.2. A Játékban nem vehet részt a Szervező, illetve a Játék szervezésében vagy lebonyolításában közreműködő gazdálkodó szervezetek, ügynökségek, ezek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, vagy velük munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban állók, és mindezen személyeknek a Ptk. 8:1. § (1) bek. 2. pontjában meghatározott hozzátartozói.

2.3. Játékos a részvétellel – Pályázata megosztásával – kifejezetten elfogadja a Játékszabályzatban meghatározott valamennyi feltételt, és hozzájárul ahhoz, hogy a Szervező az Adatkezelési tájékoztatóban (BURGER KING® Hungary) rögzítettek szerint személyes adatait (felhasználónév, nyertesség esetén kapcsolattartói adatok) a Játék lebonyolítása céljából felhasználja. A Játékosok a megadott adataik alapján kerülnek azonosításra. Az adatok esetleges változásaiból eredő, a Szervező / Lebonyolító érdekkörén kívül eső, technikai problémákért (pl. felhasználói fiók elérhetetlensége) Szervezőt / Lebonyolítót semmilyen felelősség nem terheli. A Játékszabályzat elfogadásával a Játékos hozzájárul ahhoz, hogy nyertessége esetén a Szervező szociális médiafelületein nevét / a vele a 4.5. pont szerinti eseményen készült képi vagy videós tartalmat megossza.

A Játékos kijelenti, hogy a Játék során megadott személyes adatai a valóságnak megfelelnek, továbbá Pályázata közzétételével tudomásul veszi, hogy Szervező és Lebonyolító semmilyen felelősséget nem vállalnak a Játékos által feltöltött tartalmakat, és/vagy a Játékos által megadott adatokat illetően, ideértve azt az esetet is, ha a Játékos hiányosan, hibásan adja meg személyes adatait és ebből az okból a nyeremény átadásával Szervező és/vagy Lebonyolító késedelembe esne, vagy a kézbesítés/szállítás meghiúsulna és/vagy ebből kifolyólag Játékosnak kára keletkezne.

2.4. Kizárás

Szervező fenntartja azon jogát, hogy mindazon Játékosokat, akik Pályázatukban a Játékkal és a Szervező által képviselt értékekkel össze nem férő tartalmat közölnek – így különösen, de nem kizárólagosan abban obszcén szavakat használnak, bármely társadalmi csoportra nézve kirekesztően vagy úszító jelleggel nyilatkoznak, a Pályázatban a közerkölcsöt sértő tartalmat jelenítenek meg vagy ilyenről beszélnek, harmadik személyek személyes adatait teszik közzé, bűncselekményeket pozitívan tüntetnek fel vagy ilyen cselekmények elkövetésére buzdítanak stb. – a Játékból egyoldalú döntése alapján külön értesítés nélkül kizárja.

A Szervező / Lebonyolító fenntartja a jogot, hogy amennyiben csalás gyanúja merül fel bármely Játékossal kapcsolatban, annak kivizsgálásához információt kérjen a Játékostól, illetve felfüggessze vagy kizárja a Játékost a Játékból. A Játékból – a Szervező / Lebonyolító megítélése alapján – kizárásra kerülhetnek azok a Játékosok, akik bármilyen manipulációval élnek; akik a Játék szellemével ellentétesen egy természetes személy neve alatt csapatban vesznek részt a játékban, azzal a céllal, hogy a nyerési esélyeiket ezzel a megtévesztő magatartással megnöveljék. Ilyen Játékosoknak minősülnek például a sorsolásokon és egyéb nyereményjátékokon történő részvétel érdekében társult személyek, akik a nyeremények megszerzése érdekében összehangolják cselekményeiket és egy név alatt több személy teljesítményeit egyesítik. A jelen pontban meghatározott, tisztességtelen magatartást tanúsító résztvevők vagy Játékosok kötelesek megtéríteni minden olyan kárt, amelyet a Játékkal összefüggésben a Szervezőnek / Lebonyolítónak okoztak. Szervező / Lebonyolító fenntartja a jogot, hogy minden jelenlegi és jövőben szervezett játékából kizárja azt a Játékost, aki a Játék során bizonyítottan a Játék platformjának vagy Szervező Instagram / TikTok fiókjainak feltörésével, robot, vagy spam program használatával, vagy egyéb más csalásra lehetőséget adó módon kíván előnyhöz jutni.

3. A Játék időtartama:

A Játékosok 2025.07.09. – 2025.07.22 23.59-ig tölthetik fel Pályázataikat. Az ezen időtartamon kívül feltöltött Pályázatok a Játékban nem vesznek részt.

Döntősök sorsolásának dátuma: 2025.07.23. 10:00

Döntő időpontja: 2025.07.25.

4. A Játék menete

4.1. A Játékfelhívás

A Játék a Szervező saját TikTok és Instagram csatornájára feltöltött játékfelhívást tartalmazó videójával (a továbbiakban a „Játékfelhívás”) indul a 3. pontban megjelölt időpontban. A Játékfelhívást a Szervező párhuzamosan teszi közzé TikTok (Burger King (@burgerkinghungary) | TikTok) és Instagram (BURGER KING® Hungary (@burgerkinghu) • Instagram-fényképek és -videók) oldalán, mely hirdetési anyagok összefoglalóan tájékoztatják a felhasználókat a Játék leírásáról. A hirdetésekben / megosztott tartalmakban közzétett információ minden esetben a Játékszabályzat tartalmával összhangban értelmezendő.

4.2. A Játék rövid leírása

A Játékban a Szervező a Játékszabályzatban meghatározottak szerint döntőbe kerülő Játékosokat sorsol, akik közül a VALMAR duó együttes tagjai választják ki a Játék győztesét a megadott szempontok alapján. A Játék rövid leírása az alábbi pontok szerinti:

1.    A felhasználónak rendelkeznie kell élő, publikus láthatóságúra állított Instagram vagy TikTok felhasználói fiókkal.

2.    A Játékosok a Játékfelhívásban és a Játékszabályzatban rögzítettek szerint közzéteszik saját TikTok videójukat vagy Instagram oldalukra feltöltött Reels-videó, story vagy poszt formájában teszik közzé a szükséges tartalmat. Instzagram story és post esetében a Játékos nem köteles videót készíteni; a Szervező a Pályázatot leírással kiegészített kép formájában is elfogadja a 4.3. pontban írtak szerint.

3.    A Játékosok közül a Szervező a véletlenszerűség elvére épülő elektronikus sorsolóprogrammal 5 személyt sorsol ki, akik a döntőben részt vehetnek.

4.    A döntőbe jutott Játékosok által közzétett Pályázatokban található receptet elkészítik, a Valmar duó pedig kiválasztja a Játék nyertesét a receptek alapján.

A Játékban való részvétel önkéntes és ingyenes. A nyertes kiválasztásában kizárólag a Játék 3. pontban meghatározott időtartama alatt feltöltött és a 4.3. pontnak megfelelő TikTok és Instagram Reels-videók és képek (Instagram post vagy story) vesznek részt, az egyéb platformokra feltöltött tartalmakat Szervezőnek nem áll módjában figyelembe venni. Szervező továbbá fenntartja a jogát, hogy amennyiben a Játék során csalás vagy más jogellenes magatartás gyanúja merülne fel bármely Játékossal kapcsolatban, annak kivizsgálásához információt kérjen a Játékostól, illetve a Szervező és/vagy Lebonyolító egyoldalú döntése alapján (amelyet indokolni nem köteles) felfüggessze vagy kizárja a Játékost a Játékból. A jelen pontban meghatározott, tisztességtelen magatartást tanúsító Játékosok kötelesek megtéríteni minden olyan kárt, amelyet a Játékkal összefüggésben a Szervezőnek és/vagy Lebonyolítónak okoznak.

A Játék lebonyolítása, illetve az abban való részvétel a jelen Játékszabályzat szerint történik. Amennyiben a Játékszabályzat valamely kérdést nem szabályoz, úgy a hatályos jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.

Amennyiben a Játékos jelen Játékszabályzatot vagy annak bármely rendelkezését nem fogadja el, valamint azzal kapcsolatban alaptalan kifogást emel, a Játékban nem jogosult részt venni, illetve a Játékból automatikusan kizárásra, nyereményének átvételéhez való joga megvonásra kerül.

4.3. A Pályázat

A Játékban való részvételhez a Játékosok feladata, hogy készítsenek magukról egy rövid videót vagy képet, melyben jól látható a Valmar King szendvics és azt saját nyilvános elérésű Instagram vagy TikTok profiljukra töltsék fel. E körben Szervező elfogad mind TikTok videót, mind Instagram Reel videót, Instagram postot vagy storyt is, melyek esetében a Játékos által megalkotott recept a tartalom leírásában is feltüntethető. A Valmar King szendvics megvásárolható bármelyik Burger King étteremben (kivéve Liszt Ferenc Repülőtér), illetőleg rendelhető a Wolt, Foodora, Burger King Magyarország ételházhozszállító applikáción keresztül bármilyen menü-konstrukcióban vagy önmagában – erre nézve a Szervező nem támaszt külön elvárást.

A videó / kép helyszíne nem szükséges, hogy Burger King étterem legyen, azonban a Valmar King burgernek a videóban / képen felismerhetőnek kell lennie (pl. a csomagolás egyidejű feltüntetése útján). A videóban vagy a kép leírásában a Játékos feladata, hogy a Játékfelhívásban rögzített hozzávalókból egy saját, eredeti hamburgerreceptet állítson össze. A recepthez kizárólag a Játékfelhívásban megjelölt hozzávalók (a továbbiakban a „Hozzávalók”) használhatók fel, melyek a következők :

A Játékosok a Hozzávalókat legfeljebb olyan mennyiségben használhatják fel, mely az általánosan elfogadott és ésszerű gasztronómiai elvárásoknak és az ésszerű fogyaszthatósági szempontoknak megfelel. A hamburgernek rendeltetésszerű fogyasztásra alkalmasnak kell lennie, különösen tekintettel az összetevők mennyiségére és arányaira, kerülve a túlzott mennyiségeket. A fogyasztásra alkalmatlanságot SZervező jogosult saját megítélése alapján megállapítani.

A Pályázatban rögzített recept nem lehet azonos a Burger King Magyarország menüsorában elérhető szendvicsek egyikével sem. 

A Pályázat megosztása során a Játékosnak az alábbi szabályokat kell betartania:

Abban az esetben, ha a Játékos TikTok és Instagram felületen is Pályázatot tesz közzé, a sorsoláson mindkét platformon használt fiókjának felhasználónevével részt vehet, azaz kétszeres eséllyel játszhat. Az egy platformon közzétett több Pályázat a Játékos nyerési esélyeit nem növeli.

A Pályázatokat a Játékszabályzat feltételeinek teljesítése végett a Szervező / Lebonyolító megvizsgálja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő Játékos bármely okból nem felel meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett Játékost a Játékból kizárhatják.

A Szervező / Lebonyolító nem ajánlja a Játékban való részvételt harmadik személy által regisztrált vagy nem valódi adatokat tartalmazó felhasználói fiókkal. Amennyiben nem saját maga által regisztrált felhasználói fiókot vesz igénybe a Játékos, a Játék kezdete előtt kérje a jogosult írásbeli hozzájárulását. A megfelelő jogosulti hozzájárulás esetleges hiánya miatti következményekért kizárólag Játékos felelős, a Játékkal kapcsolatos, a felhasználói fiók használati jogosultságából fakadó vitákkal kapcsolatban a Szervező / Lebonyolító mindennemű felelősségét kizárja.

4.4. Sorsolás

A sorsolás 2025. 07.23. napján online történik a fentiek szerint érvényes Pályázatot közzétevő Játékosok közül, felhasználónév alapján.

A sorsoláshoz Szervező a Wheel of Names (https://wheelofnames.com/) alkalmazást használja, mely a véletlenszerűség elve alapján működik. A Szervező 5 fő döntőst + 5 tartalékos Játékost sorsol ki, akik véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra azok közül a Játékosok közül, akik eleget tettek a Játékfelhívásnak, és megfelelnek a Játékszabályzat minden pontjának. A sorsolás nem nyilvános.

Szervező az 5 fő döntős és az 5 fő tartalékos Játékos felhasználónevét a 4.1. pontban megjelölt Instagram és TikTok felületein (Instagram story és TikTok post) formájában, valamint a 4.5. pont szerinti VALMAR közönségtalálkozó Facebook-oldalán (link) teszi közzé. 

Emellett a Szervező / Lebonyolító saját, 4.1. pontban megjelölt felhasználói fiókjairól a kisorsolt Játékosoknak privát üzenetet küld, melyben értesíti őket a döntőben való részvételi jogosultságukról, a döntő pontos helyszínéről és időpontjáról. A kisorsolt Játékosoknak az üzenet megküldését követően 24 óra áll rendelkezésére arra, hogy a döntőben való 4.5. pont szerinti részvételüket, tartalékos Játékos esetében a döntősként kisorsolt Játékos kiesése esetén való részvételi szándékukat megerősítsék. 

A tartalékos Játékosok a döntőbe sorsolt Játékosok elérhetetlensége esetén kisorsolásuk sorrendjében – mely a Szervező által közzétett sorrendnek felel meg – válnak jogosulttá a döntőben való részvételre, melyről a Szervező újból privát üzenet formájában értesíti a tartalékos Játékosokat. 

A kisorsolt Játékosok a nyeremény átvétele érdekében kötelesek a 4.5. pontban megjelöltek szerint a közönségtalálkozó eseményén – a döntőn – részt venni.

Abban az esetben, ha a kisorsolt Játékosok egyike sem minősül elérhetőnek, a Szervező 2025.07.24-én új döntősöket sorsol, akiket jelen 4.4. pontban foglaltak szerint értesít, illetve teszi közzé felhasználóneveiket.

Szervező privát üzenetet kizárólag a 4.1. pontban megjelölt TikTok és Instagram felhasználói fiókjairól küld, más fiókról, illetve más platformon értesítést, nyerteslistát nem tesz közzé. Szervező felhívja a Játékosok figyelmét, hogy fordítsanak fokozott figyelmet az álprofilok és adathalász megkeresések kiszűrésére.

4.5. Döntő

A Játék nyertese az 5 fő döntőbe jutott Játékos közül kerül ki, akit a VALMAR együttes közönségtalálkozója keretei között választ ki. 

A közönségtalálkozó időpontja: 2025.07.25. 15:00 

A közönségtalálkozó helyszíne: Budapest, Csertő u. 24, 1144 

Az 5 döntőbe jutó Játékos Pályázatában összeállított hamburgerreceptet a Szervező a közönségtalálkozón elkészíti, majd a VALMAR duó együttes tagjai, Valkusz Milán és Marics Péter, mint zsűri pontozza. A zsűri minden döntős recept esetében 1-5-ig terjedő skálán pontoz három kategóriában. A nyertes Játékos a legtöbb pontot szerző receptet összeállító Játékos lesz. A pontozási szempontok az alábbiak:

4.6. Nyertes, nyeremény, nyeremény átvétele

A Játék egyetlen nyertese a 4.5. pont alapján a legtöbb pontot kapó Pályázatot közzétevő Játékos azzal, hogy a nyertesség feltétele a 4.5. pont szerinti közönségtalálkozón való részvétel. Abban az esetben, ha az első helyezett Játékos a közönségtalálkozón nem jelenik meg, úgy elérhetetlennek minősül és a nyereményre a második (ha a második helyezett sem jelenik meg, akkor harmadik stb.) legtöbb pontot kapó Pályázatot közzétevő Játékos válik jogosulttá.

A nyeremény egy Burger King saját gyártású kabát, amelyet Valkusz Milán (Valmar) viselt a  Valmar King 2025-ös reklámfilmjében. 

A nyeremény átvételére kizárólag személyesen a 4.5. pontban megjelölt közönségtalálkozón van lehetőség. 

Abban az esetben, ha a döntőbe került Játékosok közül egy fő sem jelenik meg a közönségtalálkozón, a Szervező a nyereményt másnak nem ajánlja fel.

5. Vegyes rendelkezések

Szervező kizárja felelősségét a nyeremény hibáiért, kivéve, ha a felelősség kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezései tiltják.

A Játék kizárólagos szervezői és lebonyolítói a Játékszabályban feltüntetett személyek; a TikTok és Instagram felületeket üzemeltető személyek a Játék szervezésében nem vesznek részt, illetve a Játékot semmilyen formában nem támogatják.

A Szervező / Lebonyolító nem oszt szét a jelen Játékszabályzatban meghatározott nyereményen túlmenő egyéb nyereményt és legfeljebb annyi nyereményt oszt ki, amennyi a jelen Játékszabályzat 4. pontjában szerepel. 

A Szervező / Lebonyolító kizárja a felelősségét minden, az Instagram és TikTok platformokat, illetve az azokat kezelő szervert ért külső, ún. SQL támadások, meghibásodás esetére.

Szervező / Lebonyolító kizárja a felelősségét a Tiktok és Instagram platformok meghibásodásáért, amely időtartam alatt azok nem vagy korlátozottan használhatók.

Szervező / Lebonyolító fenntartja a jogot, hogy a Játékszabályzatot bármikor megváltoztassa vagy visszavonja külön értesítés és indoklás nélkül.

A Szervező kijelenti, hogy a Játék nem tartozik a szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény hatálya alá. A Szabályzatra a mindenkor hatályos magyar jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.

A Játékkal kapcsolatos bármely kérdés vagy panasz esetén a Lebonyolító alábbi elérhetőségére címzett megkeresés útján van lehetőség azt jelezni:

eszrevetel@fusionrt.hu

Kelt: Budapest, 2025. július 9.